Home

Soo..... Jag är alltså hemma nu. Kommer nog bli i ett långt inlägg så prepare haha. I alla fall så åkte jag och en grupp skandinaviska utbytisar från vårt hotell i DC runt 18.30 på torsdagskvällen för att ta planet som gick till London 22.35.  Var ganska segt att behöva vänta hela dagen på hotellet för att sedan sitta på ett flyg så länge igen, men gick ändå helt okej för hade ju folk att prata med och så (lyckades byta så jag kunde sitta brevid Joy från Norge vilket var awesome!).
 
Så som sagt gick bra, sov typ mesta delen av tiden, såg en film och prata lite och sen var vi plötsligt framme i Europa runt 10 lokal tid. . Blev att vänta ytterligare ett par timmar där (vilket sög för typ alla åkte till Stockholm så de åkte tidigare än mig) och sen bar det av hem till Sverige och Landvetter där jag kom fram runt 19.15 fredag kväll svenskt tid.
 
Var jättenervös hela flyget men lyckades sova bort mesta delen av tiden, och sen stressa jag som fan för att komma igenom allt och ut för att se min familj vilket blev askaos haha. Bara släppte väskorna och rev ner avspärrningar när jag sov pappa och sen kom mamma och Gustaf med. Så himla skönt att se dem! Pratade hela vägen hem och sen visade jag dem lite grejer från mina väskor och så vidare så blev sent.
 
Idag (igår eller ja) har jag ätit svensk frukost med familjen, packat upp lite, ätit pappas lasange medans mina mor och farföräldrar var här, fått presenter, ätit svenskt godis, träffat min vän Victor, fått besök av My, Miranda och Jonis, sett på en film om Oklahomas basketlag (Thunderstruck), ätit svensk pizza med pizzasallad, samt skypat med värdfamiljen. Jättebra dag helt enkelt!
 
På flygplatsen
 
Stannade på vägen hem och åt farmors rågbröd med norrbodakorv och oboy<3
 
Selfie med pappis
 
Victor bae<3
 
Bror min<3
 
Såååå härligt att träffa alla igen!
 
Mommy<3333
 
Skriver strax ett till inlägg om hur det känns att vara hemme, detta var lite mer uppdatering om vad jag haft för mig...
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback