Welcome home

Igå hade jag en slags "kom och gå"-fest för att fira att jag kommit hem. Var släkt, gamla klasskompisar, folk från orienteringen osv. Jättekul att få träffa alla igen! Vi tog typ inga bilder men här är ett par stycken:
 
 
 
 
Sen har jag också två frågor att svara på:

Fick ni ta hem era cap and gowns?
Japp, vi var ju tvugna att köpa dem för att använda dem så de var ju våra egna.
 
Varför ska du tillbaka till USA?
Eftersom min lillebror fortfarande gå i skolan och precis håller på att gå ut nian kunde min familj inte ta ledigt för att komma och hälsa på mig i USA, så därför ska vi åka tillbaka nu i sommar! Blir först New York, Chicago, Nashille och Memphis innan jag är tillbaka i OKC för 4th of July, som ju är deras nationaldag. Kommer bli jättekul!!
 
//Lollo
 
 


Kommentarer
Sara Berglund

Hej!
Jag ska också bli utbytesstudent i USA med Explorius. Jag åker nu till hösten till Colorado! Jag har några frågor som du gärna får svara på :) Hur gjorde du för att infoga tiden i Sverige och i Oklahoma högst upp på din blogg? Vad hade du med dig för presenter till värdfamiljen? Hur känns det att vara hemma igen? Haha väldigt blandade frågor jag vet.
Jättebra blogg, kram!

2014-06-03 @ 14:56:25
URL: http://saraiusa.blogg.se
Alyssa

Vad kostade din cap and gown? :)

2014-06-03 @ 17:39:53
URL: http://thatsalyssa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback