Fredag i bilder

Lunch med Chloe och Lexi!
 
Återvinning på Env. Science haha!
 
We love to recycle!
 
Heisman Week Assembly! Det är en temavecka (nästa vecka) min skola har varje år för att samla pengar till makena wish-foundation och cancerforskning.
 
Color guard.
 
Var massa folk som gjorde darrs för att samla pengar. Pizzaätar-tävling, mjölkdrickning (usch säger jag bara), basket osv. Det bästa var nog när de vaxade en killes maghår eller när de tryckte en paj i Ms. Wylies ansikte (bilden) haha
 
Min Heisman-tank! Ser typ grön ut på bilden men är iaf blå:)
 
Efter skolan hade jag min första fotbollsmatch och vi vann! Spela typ halva matchen och även om jag inte hade någon aning om vad jag höll på med gick det okej. 2-0 till oss:)
 
Det här var askul haha de var nåt fabrikfel på Marias nya strumpor! Nike-märket på ena var vitt istället för svart lol.
 
Nu drar jag till Texas! Vi hörs:)
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback