Heisman dressup

Hej på er!
 
Som ni vet var det ju Heisman Week denna vecka och presis som under Roar Week och Homecoming Week hade vi temadagar eller så  kallade dress up days varje dag. Eftersom det var min sista Spirit Week jag gick in för det ganska bra så här kommer lite bilder från det!
 
Monocolor Monday! 
Alltså att man bara skulle ha en färg på sig. Hade inte så mycket välja på då jag inte har några färgglada byxor så fick bli svart för mig. Chloe och Lexi gjorde uppenbarligen samma sak hehe...
 
 
What were you thinking Tuesday!?
Aka Fashion Disaster. Att klä sig fult helt enkelt. Det värsta med den här dagen var att man ibland inte visste vilka som klätt ut sig och inte haha. Många tyckte t.ex. min outfit var fin lol... Bilden är på mig och Lexi.
 
 
'Murica Wednesday!
Alltså Amerika och USA tema. Var typ dubbellt så mycket folk som klädde ut sig för denna jämfört med de andra dagarna haha. Men var kul för var riktigt stämning den dagen även om resten av min dag som ni kanske minns sög... Jag och Rachel på bilden.
 
 
Character Thursday!
Till skillnad mot de flesta så gick jag och Katie verkligen in för det här, och vi fick även Rachel att haka på. Med lite (läs: mycket) hjälp från min vmamma lyckades vi därför pyssla ihop våra egna minion-outfits! Detta var definitivt den roligaste dagen för fick hur mycket komplimanger som helst både från folk jag känner och folk jag aldrig träffat. Vi var t.o.m så kreativa att vi fick ta en bild till the yearbook! Det ni.
 
 
Multiplicity Friday!
Det här var dagen jag gick in för minst för orkade inte riktigt ordna med konserten kvällen innan och så. Poängen var att man skulle ha matchande kläder med massa andra personer, som twin day fast ännu fler, men nöjde mig med att ha min senior spirit shirt eftersom jag visste att många seniors skulle göra det. (Selfie!)
 
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback