Houston dag 1

Hej på er!
 
Har massa nya saker att blogga om och tänkte börja med ett inlägg om Houston! Som ni vet så spenderade jag alltså min helg där och var som vanligt himla kul! Måste nog säga att några av de absolut bästa dagarna av min tid här spenderades där.
 
Jag, vmamma, vsyster och vsysters kompis åkte dit fredag kväll efter min fotbollsmatch och kom fram runt 4 på morgonen. Som alltid när vi varit i Houston så bodde vi hos min vmammas syster och efter en pratstund med min vkusin Brandon som var vaken gick vi alla och lade oss. Vaknade sedan vid 11 för frukost (donuts lol, har varit så onyttig denna helg) och efter det blev det ganska snart dags för lunch. Vi åkte till en restaurang som kallades för The Schack som var väldigt Texas-isch och de hade jättegoda hamburgare! Min vmamma åt en med mac&cheese på och själv hade jag typ kanelbullar som bröd lol.



 
 
 
När vi kom tillbaka till huset så ville Nathan, min yngsta vkusin, åka ut och cykla och det kunde vi ju inte säga nej till! Jag, Nathan, Katie och Nicole åkte därför ut på en liten (läs:lång) runda i deras område. Var jättehärligt då jag inte cyklat på över ett halvt år men blev rätt så jobbigt på slutet då cykeln var för liten för mig + inte hade någon luft i däcken. Deras område är för övrigt mycket större än Örserum om det säger er något...
 
 
 
När vi kom tillbaka från cykelturen hade min vmammas föräldrar kommit på besök så vi pratde lite med dem plus spelade brädspel innan det blev dags för nästa stora äventyr: H.E.B. För er som ine vet vad det är så är det typ en jättestor mataffär lol, mycket större än våran här, och som vanligt hade vi kul medan vi gick runt och kollade. De har så mycket alternativ! Lekte också Katie där ett tag som ni kan se på bilden (låna hennes kläder)
 
 
 

När vi kom hem åt vi mat och sen blev det dags för lite riktigt kusinhäng. Godis, TV-spel (de har ett Xbox one på projector skärm i filmrummet!) och Disney Channell.Det bästa av allt dock när vi tog en madrass vi sov på, tog ut lite sav luften och sedan fick varandra att flyga haha. Kommer en film senare på det, så kul! (Lägger även till lite bilder på Nathan för han är så himla söt)

 
 
 
//Lollo


Kommentarer
johanna

åh, min pojkvän bor för tillfället i Texas och var nyligen där och hälsade på för andra gången. Bokstavligt talat älskar H E B, önskar det fanns i sverige haha!

2014-03-20 @ 23:18:50
URL: http://johannasundberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback