Lite fler bilder från denna vecka...

Hade en stor blomma i håret en kväll och kände mig väldigtc cheerleader-ich...
 
Vmamma provade på att vara minion haha
 
 Vi fick gå från lektionen i torsdags för att heja på girls basketball som gått vidare till state och skulle iväg för att spela
 
Rachel fixade mina naglar me grönt glitter inför St.Patricks day. Typ alla här firar det även om man inte är från Irland och tydligen får man nypa alla som inte har grönt på sig. Nu är jag säker!
 
Vi hämtade upp Katie från hennes track meet och passade på att ta kort med en random skolbuss haha. Exchange students...
 
Milhshakes från McDonalds efter konserten
 
Starbucks in da morning 
 
Igår hade vi en baby shower i TLC för en tjej som var gravid. Only in America...
 
Älskar dock den klassen för vi är verkligen en familj som supportar varandra. Här är presnterna vi gav henne...
 
Jag och Rachel! Kommer sakna henne över spring break...
 
//Lollo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback