5 or 18? Noone knows...

Hej! Har som ni kanske förstår en hel del att blogga om efter denna helgen, och trots att ni nog mest vill läsa om graduation tänkte jag börja med att skriva om lördagen. 

Var nämligen så att jag firade min födelsedag lite till tillsammans med värdfamiljen. Direkt när jag kom hit hade jag nämligen två önskemål för när jag fyllde år: en cake med mitt namn på och en pinata. (Ja jag vet att jag fyller 18 men har aldrig haft det okej?). Fick iaf det och vart himla glad. Var en minion vid namn Bob totalfylld med godis som jag råkade döda lite hehe..






Fick presenter från värdfamiljen! Så gulliga är dem<3



Rachel var också där och efteråt åkte vi till skolan för att ta kort med skylten utanför haha.


När vi skulle äta lunch så såg vi en food truck som är med och tävlar i ett tv program på the food network (TV kanal här) vilket var ganska coolt! Kön var lång dock så stannade inte.



På eftermiddagen åkte jag och shoppade med Rachel! Bland det första vi gjorde var att ta kort i en fotoautomat och köpa smoothies.


Det jag köpte. Och mamma & pappa, minst hälften av det här var faktiskt nödvändigt alt. födelsedagspresent!



På kvällen åt vi kinamat och jag provade även sushi för första gången! Var okej men ska nog hålla mig till Lo Mein...



//Lollo


Kommentarer
Mamma

Hmm...betyder det att nästan hälften var onödigt?? :-)

Svar: he he he he ......
Lovisa

2014-05-19 @ 16:42:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback