Flyg

Hej på er!

Nu är jag framme i Washington DC på mitt Year End Camp som jag har med Explorius innan jag åker hem. Sitter på mitt rum på hotellet och ska snart sova, har ju en ganska intensiv dag planerad imorgon! Annars började campek ganska lugnt, bara checka in, träffa nya människor, prata om året och ha ett kort möte om regler och så. Så konstigt att prata svenska igen haha, men så skönt att ha folk som förstår en. På kvällen så var vi ett helt gång som satt på Subway utanför och hotellet och prata typ 2 h..

Flygresan gick relativt bra då jag inte hade några problem med att hitta gate, byta terminal etc. Frös dock en del ocj var väldigt trött, plus att jag grät i princip hela mitt första flyg till Dallas. Även om jag kommer tillbaka snart så är det ändå sorgligt att året är slut liksom.

Btw, när jag kom hit gissa vem jag mötte i lobbyn? Maria! Hon åker hem idag efter campet, hur sjukt?! Sorgligt men ändå kul att få se henne igen.

Jag och värdfamiljen på flygplatsen

Saying goodbye to Anna and Oceane...


När jag landa i Dallas


Jag och svenska Sara som kom hit samtidigt som mig.

//Lollo





Kommentarer
Denise

Det skulle vara jättekul om du bloggar när du landat i Sverige och berättar hur det var att träffa alla igen och så :)

Svar: Ja då, tänker fortsätta blogga en del, speciellt under sommaren då jag ska tillbaka till USA!
Lovisa

2014-05-29 @ 16:56:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback