Graduation

Okej så graduation då. Igår efter att jag gjort mig i ordning och ätit lunch så anlände vi till Cox Convention Center mitt i Oklahoma City där ceremonin skulle hållas. Sa hejdå till värdfamiljen och Rachel som också kommit för att kolla, och begav mig till ett stort lagerutrymme där alla vi seniors fick vänta. Tog lite bilder, väntade, radade upp oss, väntade. Sa jag väntade? Till slut fick vi iaf gå in och det hela började!









Var massa tal, de ropade upp våra namn och sen var det mer tal. Var lite kul för var ju en gold robe (bra betyg) så satt på första raden men annars var det ganska långtråkigt som helhet. Det bästa var på slutet när alla sjöng vår Alma Mater (We'll never say goodbye) och kastade upp streamers i luften.








Efteråt tog jag massa mer bilder och sen åkte vi hem, bytte om och åt middag på Outback Steakhouse. Hela dagen var väldigt surrealistisk och kändes som att jag var med i en film. Så himla glad att jag fick uppleva det!








//Lollo




Kommentarer
Elin

Hej Lovisa!

Jag undrar om du åkte med explorius select program eller med classic? Läste någonstans att de flesta som åkte classic inte fick vara med på graduation . Jag ska själv åka iväg med explorius classic till USA 16/17 och skulle jätte gärna vilja uppleva graduation=) PS. Älskar din blogg<3 jätte intressant att läsa inför mitt eget år!

Mvh, Elin

Svar: Svarat i bloggen :)
Lovisa

2016-03-05 @ 20:27:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback