Last day of school

Hej på er! Sen senast jag skrev har jag haft min näst sista och sista skoldag på Putnam City North High School. Ganska skönt å ett sätt, men ändå otroligt tomt. Kan ni fatta att jag har sommarlov nu liksom?
 
De två sista dagarna hade vi finals i alla ämnen. Eller jag behövde bara ta tre för hade ingen i psych. & soccer och var exempt från history & math. Behövde alltså bara ta Teen Leadership, Environmental Science och English, och de var alla lätta. Resten av lektionerna bara chillade jag och så, och idag behövde jag varken gå på första eller sista lektonen.
 
Blev upphämtat av min värdpappa runt 12-tiden och åkte sen till Barnes & Noble med Kate samt åt lunch. När jag kom hem sen packade jag lite och skypa med My i typ två timmar. Hur sjukt att jag snart kommer få se henne igen????

På kvällen åkte jag, Kate och Rachel på bio och såg The Neighbors. Omg Zac Efron och Dave Franco, behöver jag säga nåt mer? A must see.
 
Har tagit massa bilder så här kommer ett par:

Jag och min lärare i TLC, Mrs. Page. Vi hade värsta partyt där efter vår final med mat och allt. 
 
 Jag och Maddie på lunchen.
 
 Our last selfie in Env. Science.....

 Vi blev klara med vår final där efter typ 5 min så spenderade de reserande 1 h och 25 minutrarna med kortspel..
 
 Åt pizza från Louis efter skolan mmmm
 
 Stew igår
 
 Började min sista skoldag med en selfie i mitt favoritbadrum
 
 De som kommer vara seniors i höst hade sitt senior prank idag, och skrev massa skyltar, klirtrade post it lappar överallt och angagerade matsalsborden till att säga 2015 lol
 
 Varje år målar nån från ens class en sån här ruta på väggen i korridoren mellan A och B hall, och detta är våran!
 
 Fick en note från ms. page
 
 Another toilet picture haha. Jag och Rachel hade ingen class ihop idag och då vi båda var klara med våra finals bestämde vi träff från skolan och hängde där ett tag. 
 
 Selfie med Che sista minutrarna innan jag gick hem. Hon var med i senior women därför tiaran hehe
 
 Jag och mina XC/fotbollscoacher, Kurey och Upchurch.
 
 På väg ut från skolan för sista gången...
 
 Selfie med the panther aka ständig mötesplats.
 
 Utanför skolan </3
 
 Fick äntligen min choklad från Sverige idag som familjen skicka till min födelsedag! Kuvertet var helt förstört lol...
 
 
 Såg min bae i biografen
 
 More photobooth pictures check.

//Lollo
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback