Shopping

Hej på er!

Denna helgen började bra med en mysig kväll med värdfamiljen. Började med att äta middag på en italiensk restaurang (min favvomat) och sen gick jag och Kate runt i köpcentret och shoppa ett tag. Blev bl.a. en jättegosig tröja från Pink som jag bara älskar! Dock så stängde de innan jag vart i alla butiker jag ville så blir nog att gå tillbaka dit snart igen.

Annars ser jag fram emot denna helgen. Inorgon ska jag antagligen hitta på nåt med Rachel och på söndag är det mors dag här borta.

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige och så hörs vi snart - om mindre än tre veckor är jag hemma!


//Lollo


Kommentarer
Ida B

Hej! Jag ska åka som utbytesstudent till USA i höst och skulle också vilja ha en sån där klocka som du har som visar tiden både i Sverige och i USA. Hur gjorde du för att få in den? :)

2014-05-10 @ 09:57:03
URL: http://www.idaintheus.wordpress.com
Ida B

Hej, det är jag igen, hahaha. Har läst igenom stora delar av din blogg nu (suuperbraaa!) och jag såg att du hade gett familjen en bok om ditt svenska liv som du gjort själv! Tyckte verkligen det lät som en jätterolig idé och funderar själv på att göra en till min vfamilj! Undrar bara vilken hemsida du gjorde den på? För jag har gjort en fotobok tidigare men "konsistensen" på boken var mer "fladdrig" eller hur man nu ska beskriva den, haha, din såg mer ut som en riktig bok! ;) Hahah, tack på förhand och förlåt för en rörig kommentar!

2014-05-10 @ 19:07:44
URL: http://www.idaintheus.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback