Svar!

Ida:
Hej! Jag ska åka som utbytesstudent till USA i höst och skulle också vilja ha en sån där klocka som du har som visar tiden både i Sverige och i USA. Hur gjorde du för att få in den? :)

Just den klockan jag har nu var det min utbytiskomois Hannah som fixade när hon gjorde om hela min design (Ni kan hitta hennes blogg HÄR), men det är faktiskt ganska lätt att få in en klocka på bloggen ändå. Nu har ju jag blogg.se och inte wordpress men jag bara googlade och hittade nån tutorial så testa det! Förlåt att att jag inte kan vara till mer hjälp.

Hej, det är jag igen, hahaha. Har läst igenom stora delar av din blogg nu (suuperbraaa!) och jag såg att du hade gett familjen en bok om ditt svenska liv som du gjort själv! Tyckte verkligen det lät som en jätterolig idé och funderar själv på att göra en till min vfamilj! Undrar bara vilken hemsida du gjorde den på? För jag har gjort en fotobok tidigare men "konsistensen" på boken var mer "fladdrig" eller hur man nu ska beskriva den, haha, din såg mer ut som en riktig bok! ;) Hahah, tack på förhand och förlåt för en rörig kommentar!

Först så tack så jättemycket blir så himla glad! Och du behöver inte ora dig för att kommentarn är rörig förstår precis vad du menar. Jag gjorde en fotobok på Fuji Direkts hemsida (du hittar den HÄR) och blev jättenöjd! Har gjort massa böcker där innan för julklappar och sånt och blir alltid riktigt bra så tipsar verkligen om dem. Blev riktigt uppskattat av värdfamiljen med så tycker verkligen du ska göra det!
 
 
Vmamma<3

 //Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback