Tell 'em that it's my birthday

Så idag (Torsdag den 15) så var det min födelsedag vilket betyder att jag nu är 18 år! Känner mig inte vuxnare för det (är ju typ 12 både mentalt och utseendemässigt) men ändå riktigt gött haha! Tråkigt att jag inte kunde vara hemma och fira men hade en rolig dag här borta med! Orkar inte skriva massa så här kommer min dag i bilder!
 
Börade dagen med Starbucks - kan det ens bli en bättre start?
 
Band & Baseball marcherade runt för att fira att de gått till State!
 
Istället för lektioner hade vi Graduation practice i kafeterian så de tog bort alla bord. och så hängde vi där ett tag. Sjukt taggad - kan nte fatta att det är på SÖNDAG! :O
 
Vid 10-tiden var vi klara vilket betydde att skolan slutade för oss seniors - najsss. Drog hem till Anna och Maria och chillade ett tag och tog även en promenad till den här parken medans vi väntade på Oceane.
 
Vid lunch-tid drog jag, Anna, Oceane och Austin samt typ halva skolan till OU-campus 45 min bort för att kolla på när vårt baseball team spelade. Var en stor grej då de spelade state och alltså är ett av de bästa lagen i Oklahoma!
 
Råkade även vara miin första baseball match så var väldigt coolt även om det blev ganska segt efter ett par timmar..
 
Da crew eller nåt
 
Åt även en jumbo pretzel för första gången vilket var ganska gott men väldigt salt haha
 
Tyvärr förlorade de matchen men är ändå glad att vi gick! På vägen hem stannade vi på ett taco-place med lite annat folk innan vi åkte hem igen.
 
Stannade ett tag hos Maria innan jag åkte hem. Hon åkte inte på matchen utan var hemma och fixade istället för idag kom hennes föräldrar hit! Åhh vad avundsjuk jag är. Hann inte träffa dem innan jag var tvungen att åka hem igen, men fick iallafall gosa med lilla Craig!<3
 
När jag kom hem möttes jag av detta haha, Kathryn...
 
Min älskade värdsyster<3
 
Tillsammans med värdfamiljen och Rachel åkte vi sedan till min favoritrestaurang Olive Garden för att äta. Those breadsticks though mmmmm.....
 
Hqar demonögon men iaf haha, jag fick en gratis chokladkaka med ett ljus i och sen kom hela personalen och sjöng för mig bara för att jag fyllde år! 
 
<33
 
Fick detta från Rachel btw! Ett fotocollage + en väska jag lånaade av henne förra veckan och älskade haha. Hur gulligt?<33'
 
Farmor farfar mormor och morfar - jag har fått era kort med. Tack, älskar er!♥
 
En väldigt annorlunda men rolig födelsedag. Ska fira lite till på lördag och även när jag kommer hem till Sverige igen. Vad sägs som en födelsemånad istället för dag??
 
//Lollo


Kommentarer
Göran Tammelin

GRATTIS Lovisa! Perfekt att ha en hel födelsedags månad.
Ha det bra! Hälsningar morbror Göran

2014-05-16 @ 12:14:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback