Två svar

Skulle vara jättekul om du bloggar när du landat i Sverige och berättar om hur det var att träffa alla igen och så:)

Ska ta upp det här mer i ett inlägg när jag kommer hem men jag ska fortsätta blogga lite när jag kommer hem om saker som relaterar till mitt utbytesår. Speciellt då jag ju faktiskt ska tillbaka i sommar för att hälsa på värdfamiljen! Så fortsätt kolla in då och då:)

Haha gud vad kul, andra bilden och tjejen längst ut till höger som heter Frida, hennes och din blogg är det enda jag följt sedan ni åkte och så är ni på samma end year camp :D

Haha, vad kul! Jag har aldrig träffat Frida förut men vi har haft ett länkbyte mellan våra bloggar sen vi åkte. Nu i DC har jag delat rum med henne och en annan tjej från Sverige. Jättesnälla båda två! :)


//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback