TAYLOR SWIFT

Okej ni som följt min blogg och framför allt ni som känner mig borde veta att jag är lite av en Taylor Swift-nörd. Har väl hängt med ett antal år nu, skrivit flera uppsatser, stannat vaken mitt inatten för live streams och realeses, följer bloggar om henne osv. Är lite besatt alltså. 
 
Därför kan man väl säga att jag blivit lite besviken (läs: arg) då hon aldrig kommit till Sverige, och inte hade någon show i USA när jag var där. De som följer mig på twitter har definitivt fått lida  vill jag lova. Ännu värre blev det när jag till slut bestämt mig för att resa och se henne med hennes nya album 1989's turne, och får reda på att det endast är 5 datum med begränsat antal platser, och att de är samma vecka min värdfamilj antagligen kommer hit.
 
Ja jag grät. 
 
Efter lite sms till USA, googlingar på koder till förköp, besatthet och pengar (stackars min plånbok) bestämde jag mig trots det för att försöka mig på en biljett, och guess what?
 
JAG SKA ÅKA TILL LONDON OCH SE TAYLOR SWIFT I JUNI.
 

Ja, jag grät. Igen.
 
Är på riktigt helt lyrisk. Förstår ingenting. Går omkring och tror att det är fejk, att det bara var något lurendrejeri och att jag inte kommer kunna se henne. Känns inte verkligt men är helt jävla aslycklig. 
 
So there you go, ett helt inlägg om en grej som lätt sammanfattas i det fetstilta och som endast är random babbel om mina känslor. Men vet du, att om du läste hela? You are the REAL MVP!
 
 
 
((Obs för att fatta det sistamåste ni antingen älska the Oklahoma City Thunders eller gilla memes))
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback