Utbytesstudenter

Tänkte börja med att säga hur mycket jag uppskattar att folk fortfarande tittar in här! Vet att uppdateringen inte är bäst men gör ändå mitt bästa. Sitter nu och njuter av det faktum att jag har höstlov med att plugga lite matte. Och så högskoleprovet imorgon, aldrig vila haha. Nej men har julmust och skumtomtar så är okej (jag VET att det är tidigt men eftersom förra året blev lite sådär får jag väl börja tidigt i år!). 
 
I alla fall så tänkte jag att även om min blogg är jätteintressant (host host) så tittar nog de flesta in här för att kolla i arkivet, för det är ju ändå själva utbytesåret bloggen handlar om. Och det är ju bra om man vill få ett helhetintryck. Samtidigt kanske man vill läsa lite utbytesbloggar av folk som är iväg nu? Därför tänkte jag dela med mig av lite länkar till tjejer som läst min blogg, och som nu är iväg själva. Kolla in dem vet jag!
 
Matilda - Michigan
 
Iris - Kentucky
 
Emmy - Washington
 
Sara - Colorado
 
Ida - Washington
 
Nu ska jag plugga lite till och sen ska jag laga mat åt familjen. De har hjälpt mig så mycket med mitt nya rum (kommer bilder snart) så tänkte det var ett bra sätt att säga tack. Trerätters blir det♥
 
Kör lite throwback till mitt första XC-meet en dag som denna. Pratade med Che i morse och det verkar som de har chanse att komma till state i år! Heja heja!
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback