Påsklov

Hej på er!
 
Idag fick jag ÄNTLIGEN påsklov och det är så himla skönt. Har visserligen massa plugg jag måste göra över lovet och under tiden jag är i USA, men måste ändå inte gå i skolan på lite mer än två veckor nu vilket känns helt okej faktiskt haha.
 
Har taggat hela veckan och kan knappt fatta att jag ska få åka tillbaka. Vi åker alltså imorgon kväll och kommer bli så himla kul! Först flyger vi till Miami, och där kommer vi sedan hyra en bil och åka runt massa. 
 
Glöm inte att titta in på bloggen de kommande veckorna med, vi har med oss systemkameran så ska försöka ta massa bilder. Kan inte fatta att jag ska tillbaka till the states snart!♥
 
Väskorna är nästan färdigpackade!
 

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback