Paris

Här kommer Paris-resan i bilder. En bild säger ju ändå mer än 1000 ord, eller hur? 14-18 Maj 2015. Enjoy.
 
My började första dagen med att beställa en väldigt konstig rätt på en väldigt konstig restaurang. Har glömt namnen men rekommenderar det ej.
 
 Bland det första vi gjorde var att gå till Notre Dame. När vi stod i kö började det regna och var rätt så kallt dett tag, men ändå värt pga jättefin kyrka.
 
 Point Zero. 
 
 Var kallt som sagt, så vi stannade på ett cafe och drack varm choklad - på ett coolt sätt.
 
 Bästis♥
 
 Vin på hotellet. Är man student så är man.
 
 Lyxfrukost.
 
 Louvren
 
 Selfie mit the Mona Lisa
 
 Da vinci-koden vibes
 
 Seems french to me
 
 Triumfbågen jaooo
 
Starbucks med min mystery-date...
 
 Oceane!!!! Bästa födelsedagspresenten ever att få träffa henne igen efter nästan ett år. Min lilla frenchie♥
 
 Wonderful view
 
 Firande min 19-årsdag på Hard Rock Cafe
 
 Selfie under Eiffeltornet haha
 
 Wooowwww
 
 Köpte en selfie-stick. Bästa beslutet ever.
 
 Awesomeeeee
 
 Hade väldigt kul med den haha
 
 Ehmm.. Jaa. Här inne låg Napoleon begravd btw.
 
 Fortsatt användning. Uppe i triumfbågen. (Som ni kanske märkt delade vi upp oss två och två de två sista dagarna, därav endast bilder på mig och Mirre typ).
 
 Äkta Parisare blev jag.
 
 Just chillin in Paris
 
 Sacre Coeur♥ Var typ bara varmt denna dagen men åh så underbart det var!
 
 Tog en drink på toppen av Montematre.
 
Och om ni nu tänker typ "åh vad tråkiga bilder" så kan jag meddela att majoriteten av bilderna från resan finns på My och Annas kameror och att jag inte fått dem än. Tänkte ändå att det räckte med det här? Var ett jättekul resa, även om det var ovant att åka med någon annan än sin familj.
 
//Lollo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback