Presenter från Amerikat

Det har nu gått över ett år sedan jag åkte hem från mitt utbytesår vilket känns helt jäkla sjukt. Kan verkligen inte fatta att detta året har gått så snabbt.. Samtidigt känns det som ett helt annat liv sedan jag var där i Oklahoma och lekte med Stewart och retades med Kate.. Sånt kan vara så konstigt ibland.
 
Oavsett så är jag fortfarande supertacksam för min tid där (trots att det svider när mina vänner nu har studentvecka.....) och jag längtar verkligen efter att få åka tillbaka. Innan dess kommer min värdfamilj förhoppningsvis komma hit dock. Skypade med dem förra veckan och der verkar som de planerar att komma i slutet av sommaren. Hoppas verkligen att det ordnar sig med et för skulle vara riktigt awesome!
 
Fick för övrigt ett paket från USA runt min födelsedag som jag tänkte visa upp. Hade verkligen inte kunnat ha en bättre värdfamilj♥
 
Prydnadsglas och halsband
 
 Classic med EOS Lipbalm
 
 Skärbräda formad som Oklahoma
 
 Tre tröjor med Amerikanskt/Oklahoma-tema
 
 Temporära tatueringar med OKC Thunders maskot och ett kort (såklart lila och glittrigt för att matcha min personlighet haha)
 
 Bästa ever - Red Solo Cups haha
 

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback