New Mexico part 1

Utsikten från vårt hotell!

 Random gång i Santa Fe

 ingen kommentar


 Alla husen är typ byggda av sånt här material, typ adobe eller nåt?

 Vi var på ett museum med massa cowboy grejer och jag kunde inte låta bli haha

 Längs gatorna fanns massa Native Americans som sålde handgjorda smycken!

 Det var lite kallt faktiskt

 Den här restaurangen åt vi på första dagen!

 Maten var väldigt mexikansk och kryddigt och starkt.

 Min vackra värdfamilj! (minus värdbror)

 Creepy

 De sålde sådana har peppernånting typ överallt!

 Okej det här kortet har en helt egen historia. Natten vi kom fram till NM drömde jag nämligen om att massa stora enorma grodor kom och anföll mig tillsammans med en drös gräshoppor. Var jätteläskigt verkligen så på morgonen berättade jag det för värdfamiljen. Ett par timmar senare ser vi det här. Vad är oddssen liksom?

 Kyrka nr 1 i Santa Fe!

 Dörren till kyrkan

Kyrka nr. 2!

 Var fint där inne.

 Den är speciellt känd för sin trappa

 Plus att fönstrena var fina

 Kyrka nr. 3!

 Var min favorit för vi hade en guide som berättade massa intressanta saker.

 Här kan man se gamla delar av kyrkan från 1300!

Vi besökte det äldsta huset i USA! Som var gjort av kobajs...

 Mer sådana här pepper grejer.

 never trust a duck, just saying

 Hotellet hade pool haha<3


//Lollo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback