Lite smått och gott...

Förutom avresebrevet har jag fått hem en hel del andra USA-relaterade grejer med posten de senaste dagarna, vilket såklart är jättekul. Blir så himla taggad och kan verkligen inte beskriva hur skönt det är att kunna pricka av fler och fler saker på min "attgöra"-lista.

Bl.a. så har jag fått ett nytt och fräscht VISA-kort, ett vaccinationskort med alla mina sprutor samlade, en fotobok jag gjort till värdfamiljen om mitt liv här i Sverige. samt massa bilder på nära och kärta jag tänker hänga upp på väggen så fort jag kommer fram.



 
En annan sak: från och med nu kommer jag sluta srkiva med smileysar på bloggen, orkar verkligen inte. Får väl bli i väldigt extrama situtationer i så fall. Ni får alltså utgå från att jag är glad hela tiden så länge jag inte skriver något annat haha!

//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback