Ny design

Hej på er!
 
Som ni ser har jag äntligen tagit tag i det här med bloggen och fixat en nyare och fräshare design. Tyckte den gamla var så himla tråkig och den hade inget med Oklahoma att göra, så var vekligen dags för ändring. Satt flera timmar igår och måste säga att jag är riktigt nöjd!  Eller ja, bästaste och underbaraste Hannah satt i flera timmar igår medan jag mest satt och bara "vill ha det, fixa det..." haha. Fattar fortfarande inte hur hon stod ut med mig! Tycker verkligen ni borde kolla in hennes blogg HÄR!
 
Är dock ett par smågrejer kvar att fixa innan det är helt klart. På något sätt har vi lyckats få bort länken till startsidan (?) och ska göra om lite med bilderna i inläggen eftersom att de plötsligt ser väldigt små ut haha. Men annars så!
 
Idag ska jag ha en liten avskedsfest för lite olika folk, ska bli kul och sorgligt på samma gång. Återkommer med bilder senare. Och just det, slog in alla mina presenter till värdfamiljen igår! Känns så himla skönt att bli av med den punkten nu med.

 
 
Btw - vi är nere på ensiffrigt nu. 9 dagar kvar. Var tog tiden vägen?!
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback