Presenter till värdfamiljen!

Okej som jag skrev igår har jag nu gett värdfamiljen alla presenter jag köpt till dem, och eftersom jag vet att det är många blivande utbytisar som läser detta tänkte jag visa vad som lite tips! 

  • måttsats (som jag visserligen inte gett än men aja...) Lytle family, if you read this the purple thing is the measurements I told you about.
  • Snöboll från Kosta Boda (som är inslagen på bilden...)
  • Dalahäst
  • Sweden inside out, en bok om Sverige på engelska.
  • Örhängen från Snö of Sweden till värdsyster (också inslagen på bilden)
  • Sverige-tröja till värdbror
  • En bok om mitt liv i Sverige som jag själv har gjort.

Sen har jag också visat lite olika broshyrer från Tranås, lite orienteringskartor, mitt svenska schema osv. för att ge dem en bild av vad jag håller på med i Sverige samt godis. Mjölkchoklad, djungelvrål (deras min var priceless), bilar, polkagrisar och lösgodis. I väskan har jag även lite små sovinirer om jag skulle få några kompisar här (vi får hoppas haha)...

Kändes som om de uppskattade allt väldigt mycket, men framför allt boken jag hade gjort själv med bilder på mitt hus, mina kompisar, Tranås, osv. Så om ni ska åka iväg och har tid kan ni ju alltid göra något sånt!

//Lollo


Kommentarer
Micke

Vad tyckte dom djungelvrålen?

Svar: Sherri och Billy tyckte det var okej så fort saltet hade försvunni, Kate tyckte det var svinäckligt och John smakade inte ens haha
Lovisa

2013-08-18 @ 19:19:41
My

Haha hur kan man inte älska djungelvrål?! Hälsa att de är allt bra konstiga där borta i USA, ;)

2013-08-19 @ 20:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback