Den 22 - 22 dagar kvar

När "skriva listor" finns med som en punkt på ens attgöra-lista, bör man bli orolig då? 
 
Igår hade jag en  härlig och nästan USA-fri dag då jag verkligen passade på att slappna av och umgås med folk, men nu när jag kollar igenom allt jag måste göra börjar jag bli stressad igen. Det är så himla mycket saker! Sen är allt kanske inte riktigt lika viktigt som att fixa visum och säkerhetskopiera viktiga papper, men ändå. 
 
Känns dock som om jag börjar få lite koll på läget - trots min kaosartade lista (läs:listor). Mamma och pappa hjälper mig så gott de kan och det går liksom framåt. Är inne på min sista jobb-vecka nu med, så sen får jag ännu mer tid till allt sånt.
 
Vad jag vill säga med det här inlägget är att jag kämpar på helt enkelt!
 
 
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback