Saker jag längtar efter

- Att kunna skriva "imorgon åker jag" på bloggen. 
 
- Soft Landing Camp i New York med massa underbara utbytisar, aka då jag verkligen kommar inse att det här händer på riktigt.
 
- Att träffa min värdfamilj på flygplatsen för allra första gången.
 
- Att kunna ändra min nuvarande ort på Facebook från Tranås till Oklahoma City.
 
- Första gången jag går genom dörrarna till mitt nya High School.
 
- Min allra första football-game!
 
- Att börja drömma på engelska.
 
- Att bo i USA så länge att jag kan säga "idag var en vanlig dag" om en dag på High School.
 
- Att gå på en riktig amerikansk PROM!
 
- Att äta upp mig på frozen yogurt och andra onyttigheter
 
 
 
 
//Lollo
 


Kommentarer
Hannah - Utbytesstudent California 13/14

Det är typ ett sorts "intyg" eller vad man ska säga... Den listar alla vaccinationer du har fått sen en viss dag. Jag fick det i början på 2009 när jag tog min första hepatitspruta och den har jag använt sen dess när det gäller vaccinationer! Fick du ingen sån när du vaccinerade dig inför ansökan? :O

Svar: Nej, det enda jag fick var de där små vaccinkorten som finns för alla olika sprutor... Hmm, undrar om man måste ha det?
Lovisa

2013-07-10 @ 17:42:33
URL: http://twoworldscollide.blogg.se
Hannah - Utbytesstudent California 13/14

Åååhh längtar efter exakt samma saker (fast Clovis förstås hahah) <333333

34 dagar kvar hörru!!! :D :O

Svar: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Lovisa

2013-07-10 @ 17:45:11
URL: http://twoworldscollide.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback