Uppdatering

Hej på er!
 
Sitter just nu på historia-lektionen och har tråkigt så tänkte jag skulls säga hej. Igår kväll hade vi ju som in kanske såg I förra inlägget en lag middag eftersom vi har en match i eftermiddag. Vi är hittills obsegrade (inte alls till min förtjänst) men vi får se hur det går idag haha. Matchen börjar vid 4 så kommer barastanna  kvar efter solan då den är hemma.
 
Imorgon ska jag till the State Capital här I OKC med min amerikanska organisation, CETUSA, för en International Student Day. Kommer nog bli kul, slipper ju skolan haha.
 
Nej nu borde jag nog börjar lyssna igen, men avslutar med en rolig bild jag såg igår - skratta i typ 20 min haha.
 
 


 
//lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback