Flygbiljetter

Igår fick jag mina flygbiljetter via mejl från explorius. Eller ja, i alla fall de första som kommer ta mig till Washington DC och year end camp - får vänta lite till på de till Sverige. 

Kan inte fatta att det är så snart! Åker den 27 så 20 dagar föra vara exakt. Sick. Längtar och är deprimerad på samma gång.

Annars har det inte hänt så mycket denna vecka. Kör på som vanligt vilket känns helt ok. Även om jag tröttnat lite på skolan vid det här laget (vill ha loooov) så försöker jag njuta så mycket som möjligt för kommer sakna det här sen det vet jag.

4 bilder sen sist:
1. Maria äter tårta under en baseball-signing. Slipper historian för sånt hela tiden. 2. Åt china-mat ur en sån här och trodde jag var med i en film för ett tag. 3. Tobias från Tyskland gled runt i dessa sköna brillor i skolan. 3. Såg på Eurovision med Stewart.

//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback