Scavenger hunt

Hej på er! 
 
Igår var jag iväg med ett par kompisar och gjorde en scavenger hunt, ni vet när man måste glra massa random grejer och sen ta kort på det? Typ ha en knäpp outfit i köpcentret, en mänsklig pyramid, med en rosa bil osv. Rikitgt kul!
 
Vi var i två lag så jag var med Rachel och Katilyn medan Tobias, Rodrigo, Maddie och Jake var i det andra. Vi höll på i flera timmar och möttes upp för lunch och så med. Kommer sakna dem när jag åkt hem.
 
Jag och Rachel<3
 
Our human pyramid
 
By a University/college (som också råkar vara där mina värdföräldrar gick)
 
Hahaah
 
In a lawn chair with a bowling ball and a cake lol
 
Jag tillsammans med andra laget minus Toby när de körde hem mig.
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback