The Zoo

Igår var en bra dag! Började med att gå till nagelsalongen för att få pedikyr tills jag åker hem (mycket billigare här...), åt lunch på nhinja vilket betydde min nya favortiträtt Chicken Lo Mein (dör så gott) + provade sushi igen (forfarande sådär..), och sen åkte jag till Oklahoma Citys djurpark med Kate, Rachel, Caitlyn och Maddie. Vi var där ett bra tag trots att det regna lite till och från, och sen när det började åska åkte vi hem igen (vädret har varit sådär senaste dagarna, men forfrarande varmt och fuktigt). På kvällen drog jag sedan till Mimi's cafe med värdfamiljen vilket var mys. 

Bilder från the zoo:
 
Jag, Rach och Kate.
 
 Hur vackert är inte detta?
 
 The crew
 
 Stannade i lekparken ett tag lol
 
 @ the boat: "Let's do a Miley Cyrus"
 
 Cougar
 
 Björnbröder vibbar
 
Random waterfall lol
 
 Vi sprang flr att se giraffen innan det började regna (med min karta kändes som jag orientera haha) och det var tur för typ 5 min senare gick hen in.
 
 Our new bae
 
 Jag hittade sverige haha
 
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback