Bloggen

Hej på er!
 
Jag tänkte börja med att säga tack till er läsare som fortfarande tittar in här då och då. Oavsett om det är i förhoppning och nya uppdateringar eller för att läsa gamla inlägg så blir jag otroligt glad över att ni fortfarande verkar intresserade av det jag har att säga. 
 
Den senaste tiden har jag dock tänkt väldigt mycket på det här med bloggen. Jag skapade den i September 2012, precis efter jag bestämt mig för att åka som utbytesstudent till USA. Det är snart fyra år sedan, och mycket har hänt sedan dess. Första året skrev jag om mina förberedelser. Andra året följde ni mig när jag var där, på andra sidan atlanten. De inläggen är jag väldigt nöjd med, och jag hoppas de kan fortsätta vara till hjälp för blivande utbytesstudenter.
 
De senaste två åren har uppdateringen varit sämre. Jag försökte hålla bloggen vid liv ett tag och uppdatera om mitt liv i Sverige, men som ni nog har märkt har det gått sådär. Jag har inte lika spännande saker att skriva om, och därför har jag inte orkat. 
 
Därför har jag nu bestämt mig för att halvt lägga ner, i alla fall när det kommer till att ha en "livstilsblogg". Jag har raderat vissa inlägg om min svenska vardag, och valt at endast behålla de som jag anser USA eller rese-relaterade (har även ändrat om bland kategorierna för att det ska bli lättare att hitta). Nya inlägg inom detta kommer säkerligen fortsätta komma upp, men fokuset kommer alltså ligga på utbytesåret. Hoppas ni alla förstår!
 
För att ändå uppdatera nya (?) läsare om var jag är nu hittar ni nedan ett inlägg om mitt liv de senaste två åren och min närmaste framtid.
 
Kram och tack igen till alla underbara läsare! 
 
 
Vill ni veta vad jag har för mig i vardagen kan ni följa mig på sociala medier. Länkar finns till vänster i menyn!
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback