Oklahoma 2017 - 2. Kate's graduation

En av anledningarna till att jag åkte tillbaka just den här tiden var at min värdsyster, som var 14 när jag var där, nu tog graduation från High School. Eftersom jag på många sätt känner mig som hennes storasyster kände jag mig tvungen att åka dit för att bevittna denna milstolpe, och helt ärligt hade jag svårt att hålla tillbaks tårarna. Hon är så vuxen nu!
 
Första lördagen på min resa handlade helt om detta event. Cermonin var downtown på förmiddagen, och även om den alltid blir lite långdragen när de ska läsa upp namnen på alla elever och låta de gå över scenen var det kul. Fick massa flashbacks till när jag själv var en del av det haha!
 
Taggad haha
 
PCN!
 
"We'll never say goodbye"
 
Värfarfar, värdkusin, värdkusin, värdfaster, värdmamma, värdpappa<3
 
Från andra hållet lol. Värdmoster och värdkusin på min andra sida.
 
Efter själva cermonin springer alla ut för bildtagning. Detta var kul för träffade massa elever från min tid på PCN. De som tog graduation nu var ju freshman när jag var senior.
 
            
    Tillsammans med Kate och Afton
 
Efter detta åkte vi hem igen för att äta lunch och börja förbereda inför festen. Amerikanare går verkligen in för sina graduation partys, som man ofta har med en vän, och nedan kan ni ju se varför. Var kaos! Själv hade jag ansvaret för att fixa en slideshow som visades på TV:n.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fattar inte hur de orkar med allt haha. Min värdmamma hade ledigt från jobbet i två dagar för att förbereda1 De spikade på brädor vid staketet på olika håll för att kunna dra ljusslingor mellan som ett tak! De flyttade hit utemöbler från alla de kände! Helt sjukt för en 3-timmars fest haha!
 
Men måste säga att det blev väldigt lyckat. Med släkt från båda tjejerna och deras klasskamrater blev det fullt med folk, och de stannade mycket längre än förväntat. Full pott! Jag hade kul eftersom Rachel kom och underhöll mig (kände inte de flesta eftersom de ungdomarna är mycket yngre än mig), och sen hängde jag massa med Brandon. Han har precis gått klart första året på college där han är med i en Frat, så han hade mycket kul att berätta.
 
 
 
 
 
Efter festen var slut stack Kate iväg på ännu ett graduation-party (denna gången bara med själva avgångsklassen). Själv kände jag av jetlagen och däckade kl. 21.00 med klänning och smink på haha.
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback