10 saker ni kanske inte visste om mig

  1. Min favoritfärg är lila. Och då menar jag inte på ett "ja, det är ju fint"-sätt, utan snarare "OMG!!! Den där skålen är lila, åhh - måste ha!!!"-sätt.
  2. Jag blir lätt överexalterad. Ja, jag kan vara väldigt extrem när jag älskar något (bevis A, se punkt 1). Hoppar upp och ner, skriker osv. Oftast handlar det om böcker/filmer/TV-serier/artister, men ibland kan det hända att jag fangirlar över lite konstiga saker som skidor på TV, att det är jul eller en resa.
  3. Jag är mörkrädd. Vågar knappt titta ut genom fönstret när det är mörkt ute, eftersom jag tror det kommer dyka upp ett läskigt ansikte. Däremot älskar jag att åka bil på natten och nattorientera. Konstigt där.
  4. Jag har gått på orientering sen jag var 10. Är också därför jag gillar nattorientering.(No shit sherlock!!:O)
  5. Jag gillar att kramas. Finns inget mysigare än en kram när man är lite småtrött eller hängig.
  6. Jag har konstiga matvanor. Eller rättare sagt tycker jag inte om vissa basic saker, som typ apelsinjuice, banan, bearnaisesås etc. När jag var liten gillade jag inte heller ost, coca cola eller pizza. Däremot gillar jag både blodpudding, fiskbullar och ärtsoppa, mums!:)
  7. Jag avgudar akustiska gitarrer. Önskar verkligen att jag kunde spela, för älskar i princip alla låtar med det i, speciellt de som är lite lugnare. Inte konstigt att jag mest lyssnar på Taylor Swift, Ed Sheeran och Ulrik Munther, haha.
  8. Jag kan alla 50 stater i USA utantill. I bokstavsordning. Vad gör man inte när man har tråkigt liksom? Haha, har väldigt lätt för att plugga in ramsor, texter, fakta osv. Be mig däremot inte att hälsa något till nån eller så, för det glömmer jag ALLTID!
  9. När jag var liten ville jag bli en höna. Inget jag är stolt över direkt, haha, men när mamma och pappa frågade vad jag ville blir när jag blev stor svarade jag det. Tror det hade något med Emil i Lönneberga att göra, men jag är inte riktigt säker xD
  10. Jag är kvartsfinsk. Yes, min mormor kommer från Finland, så har en fjärdedels finskt blod i mig:)
De som känner mig visste nog redan en del av det här, men hoppas det var lite intressant ändå;)

 
//Lollo
 


Kommentarer
Amanda

Heejdär!

jag är också en blivande utbytesstudent! fast jag har efter många om och men bestämt mig för att åka till England!
har du lust att göra ett länkbyte?

ha det bra
Amanda

Svar: Självklart! Har lagt tilll dig nu:)
Lovisa

2012-12-10 @ 10:21:32
URL: http://afternoontea.blogg.se
Vicki

Sv: Jo men självklart ska vi göra ett länkbyte! Jag är bara så himla seg på att svara på kommentarer! Haha! ;) Jag lägger till dig i min lista! :)

2012-12-10 @ 19:11:55
URL: http://vickiso.com
amanda

tackar, du ligger i min länklista nu också! :)

2012-12-12 @ 11:17:18
URL: http://afternoontea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback