Sprutor

Hej Hej!
Idag har jag vart på sjukhuset och tagit lite vaccinationer. Hela tre stycken blev det: Twinrix, Hjärnhinneflamation och en mot fästingar. Den sistnämnda har inget med USA att göra, men whatever;) Gick faktiskt ovanligt bra; är egentligen jätterädd för sprutor men trots att jag gick dit själv (!) fick jag inga ångestattacker, jag grät inte och ingen fick sin hand sönderklämd. Wohoo, haha...
 
Blev däremot lite krångligt när när jag skulle boka nästa spruta, för inte ens de visste vad alla vaccinationer innebar. Fick hjälp av hela 5 sjuksköterskor som sprang omkring som yra höns och slog i böcker och boka olika tider osv, haha. Var lite förvirrad, men tillslut löste det sig, så nu ska jag tillbaka den 27 November för en andra dos Twinrix, ett tuberkolostest och ev. en till stelkrampspruta (hjälp!)....
 
Annars rullar det på; har t.ex. fått tillbaka papper från min lärare nu (Tack Elizabeth!:D) så har inte jättemycket kvar. Förhoppningsvis är jag klar redan nästa vecka:)
 
Mina fina arm. Fick ta i båda armarna, så den andra ser likadan ut. Ifall någon undra;)
 
//Lollo


Kommentarer
Elizabeth Lindlöf

Hej!

Är glad för din skull att du får åka på ett härligt äventyr, lite avundsjuk. Kram

2012-11-01 @ 09:21:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback