Välkommen till min nya blogg!

Hejsan, och välkommen till min nya blogg!!:D

Jag heter Lovisa Härold, och är nyfiken tjej född 1996. För tillfället bor jag i en hyfsat liten stad i norra Småland vid namn Tranås, där jag går första året natur på Holavedsgymnasiet. Nästa år planerar jag dock att bryta det vanliga mönstret för ett utbytesår i USA, där jag ska gå på High School och leva ett typiskt amerikanskt liv, med allt vad det nu innebär.
Tror jag. Helt ärligt har jag inte riktigt bestämt mig än (eller fått lova att åka), men det faktum att jag startat en blogg är väl ett stort steg på vägen!:) Tanken med bloggen är väl egentligen att min familj och mina vänner ska kunna följa mig även när jag är i USA, men den är också till som tips för andra blivande utbytisar, och egentligen vem som helst som är intresserad av att läsa!:)
 
Hoppas iallafall att ni tycker om den♥
 
//Lollo
 
 
 
 


Kommentarer
Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-09-29 @ 20:34:04
URL: http://blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback