Hemma igen

Hej Hej!

Kom hem från Barcelona igen i Måndags men har inte hunni blogga förrän nu. Hade jättekul iallfalll, och nu kan jag checka av ännu ett ställe på min oändligt långa lista över platser jag vill se.

Vädret var ganska varmt (vårjacka<3) även om det inte var badväder men det är ju april så väntade mig inget annat.
 
En tanke slog mig på vägen hem: nästa gång jag sitter på ett flyg kanske det är på väg mot USA! Har ju ingen annan resa planerad i sommar så.... Ahh, gud vad taggad jag är! :D
 
Häf får ni njuta av lite fina bilder:





//Lollo


Kommentarer
Josefin

Hej! Halkade in på din blogg av en slump och såg att du är en blivande utbytesstudent i Oklahoma. Gissa om jag blev glad för jag bodde i Oologah, OK 2010-2011! :D för övrigt världens absolut underbaraste stat, och jag som bodde i en pytteliten stad levde mitt bland alla urmysiga cowboys (mkt roligare än vad det kanske låter haha). Lycka till med allt och Boomer Sooner (det kommer du höra hela tiden i OK) :)

Svar: Tack för kommentaren!:D Jättekul att höra från någon annan som vart i Oklahoma, har inte hittat så många andra, haha. Suttit och läst igenom din blogg hela eftermiddagen och blir bara ännu mer taggad på att åka nu!:D
Lovisa

2013-04-11 @ 21:31:05
URL: http://josefinsusa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback