Avskedsfest

Idag har jag haft min första "riktiga" avskedsfest. Innan har jag mest behövt säga hejdå till enskilda personer lite då och då, men nu blev det plötsligt en hel drös av avsked på en gång - främst till alla härliga orienteringsmänniskor. Känns så konstigt för brukar ju träffa dem ganska ofta på vardagarna, och nu ska vi inte ses på 10 månader? Overkligt, tror inte det har sjunkit in ännu.

Hade även lite släktngar här men de kommer jag träffa igen på fredag så räknas inte riktigt på samma sätt. Tror det kommer bli ännu jobbigare då, för att inte tala om när jag ska säga hejdå till mina tjejor och den allra närmsta familjen. Vad har jag gett mig in på?

I alla fall så hade vi det jättemysigt. Åt hamburgare och drack Coca Cola á la America samt åt USA-tårta och hembakade kakor. Hann även med att spela lite brännboll och mitt lag vann såklart (efter lite fusk...).


"Vuxenborden", haha.


Ungdomsbordet  Ehm, barnbordet?? Söta är de i alla fall! 


USA-tårtan!

Brännboll...med 4 pers i varje lag haha.
 
Stolt användare av kärringaracket!

Finaste Lydia<3
 
Förväntade mig inte direkt presenter men fick ändå en del grejer. Tack allihopa! (btw ser ni att tröjan är lila??? Han känner mig så väl!!!! <3)
 

Nu väntar en vecka full av packining och hejdån... Wish me luck!

//Lollo
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback