FLYGBILJETTER!

Idag har jag fått mina flygbiljetter! Är ju Explorius som bokar det och nu har jag alltså fått dem på mejlen tillsammans med ännu ett avresebrev om hur allt funkar på flygplatsen samt en lathund på hur man ska fylla i en "Customs declaration" på planet till NY. Fattar ni hur nära det är nu eller?
 
Har ju redan berättat lite om mina flygtider, men här kommer lite mer exakt! (Allt är lokal tid)

13 augusti:
Göteborg 11.15 - London 12.20 
London 18.05 - New York 20.55 
 
16 augusti:
New York 8.10 - Atlanta 10.29
Atlanta 13.40 - Oklahoma City 14.51
 

Själva flygtiden kommer första dagen vara sammanlagt 9 timmar & 55 minuter och andra dagen 4 timmar & 30 minuter, men som ni ser kommer det även bli en hel del väntan både i London och Atlanta. I London kommer jag ju dock ha sällskap med andra Exploriusare (om jag nu kan hitta dem haha) så är mest orolig för andra dagen när jag flyger själv... Men det ska nog gå bra! 
 
Annars har denna dagen mest bestått av att säga hejdå till folk och få flaggan påskriven. Känns skumt att jag träffat många av mina vänner för sista gången på så länge. Alla frågar hur det känns, om jag är nervös osv. och vet inte vad jag ska svara för har fortfarande inte insett att det är på riktigt. Tror inte jag kommer göra det föränn efter ett par veckor i skolan heller...
 
 
När familjen Höglind var på besök idag haha...
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback