Helgen so far

Hej på er!
 
Tänkte berätta lite om min helg så här långt (är bara söndag eftermiddag här än så länge). Som ni kanske märkte i förra inlägget var jag ju på bio igår (omg) men förutom det har jag gjort en del annat som kan vara kul att dela med sig av.
 
Innan filmen var vi bland annat på ett litet gym som ligger i närheten av skolan och tränade. De har ett familje-medlemskap där som jag också får utnyttja så kommer nog gå dit ganska ofta för att springa på löpbanden. Våran XC coach tycker nämligen inte att springa fem dagar i veckan räcker utan vi måste även göra det någon gång under helgen (jag vet!?) men kändes ändå okej för 1. Katie gör ju också det och 2. AC! Så mycket skönare.
 
Det var nog i princip allt jag gjorde på förmiddagen, plus lite läxor. Sen var vi ju på bion och när vi kom hem så hade jag, Katie, Kiera och en till av Katies kompisar, Emma, lite tjejmys. Vi åt pizza och glass, spelade spel och lite så. Kiera visade mig även lite Malec fanfic vilket var awesome...
 

Idag när tjejerna åkt hem (de sov över) åkte jag, Katie och Sheri (värdmamma) till kyrkan. Första gången för mig här men och måste säga att jag faktiskt gillade det; var mycket mer avslappnat än kyrkan i Sverige. Prästen hade jeans och tatueringar, vi sjöng modernare sånger med trummor och elgitarr och hela predikan handlade om "buts" - i två olka översättningar. Om ni fattar vad jag menar får ni gärna kommentera haha. Var i alla fall ganska kul så tror jag komer gå tillbaka dit om inte varje söndag kanske varannan, det enda negaiva var liksom att det var så sjukt kallt där inne.
 
Nu har jag ätit, varit och handlat lite mat och skolsaker på Target och skypat med familjen så snart ska jag ta tag i min matteläxa. Ikväll sen ska vi åka in till "centrum" för att gå på någon utomhus-konsert med stränginstrment. Låter ganska mysigt för man ska ta med sig lite mat och sitta på filtar som en picnick! Sen imorgon så är det skola igen...
 
Här kommer lite random bilder på mat jag har ätit de sensaste dagarna. Ganska onyttigt, jag vet, men det mesta var ganska gott! Ska försöka bättra mig men tänk på att jag springer typ varje dag med...
 
Kentucky fried chicken!
 
Ser inte gott ut men det var det faktiskt!
 
 Det här var okej! Inget jag skulle köpt i vanliga fall men var ju tvungen att prova!

 Pizza och Dr Pepper!

 Vi köpte tre olika sorters Ben&Jerry's plus pulver till att göra Brownies och wow så sjukt gott jag dör.
 

//Lollo
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

kan du göra ett inlägg om din värdfamilj?

2013-08-26 @ 16:27:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback