NU ÄR JAG PÅ VÄG!

Detta är alltså ett tidsinställt inlägg, och om allt går som det ska sitter jag nu på ett flyg med destination London, New York och till slut Oklahoma City. Jag har kramat om min underbara familj och mina vänner för sista gången på 10 månader, och är nu på väg ut på ett av de största äventyren i mitt liv. Medans jag försöker handskas med alla dessa blandade känslor som uppstår kan ni få lyssna på dessa fantastiska låtar som på olika sätt påminner mig om utbytesåret. Kram!<3
 
Wherever I go - Miley Cyrus ft. Emily Osment (Hannah Montana):
Here we are now, everything's about to change
we face tomorrow as we say goodbye to yesterday
A chapter ending, but the stories only just begun. 
A page is turning for everyone
So I’m moving on, letting go, holding on to tomorrow
I’ve always got the memories while I’m finding out who I’m gonna be
We might be apart but I hope you always know
You’ll be with me wherever I go
 
San Fransisco says hello - Ulrik Munther
This is harder than it seems, to try and fulfill your dreams
'Cause all I want right now is you
but this is where I have to be
And I will see you when I'm coming back to Sweden...


Breakaway - Kelly Clarkson
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes ‘til I touch the sky
And I'll make a wish, take a chance, make a change
a
nd breakaway

Out of the darkness and into the sun
But I won't forget all the ones that I loved
I'll take a risk, take a chance, make a change 
and breakaway


//Lollo


Kommentarer
M & M

Love you <3

Svar: Love you too<3
Lovisa

2013-08-13 @ 14:30:11
Lisa

Hej Lovisa! :)
Hittade precis på din blogg och gillar den hur mycket som helst! Jag var själv utbytesstudent i Oklahoma för tre år sedan, 2010/2011 och jag fullkomligt ÄLSKAR staten! Vilken del av OKC ska du bo i och vilken skola ska du gå på? Själv var jag i en liten håla på 5000pers öster om the city som hette Harrah. Fast vi var ofta inne i OKC så jag har sett rätt mycket av det också!
Hoppas du kommer gilla staten och människorna lika mycket som jag gjorde! Ha ett underbart år, jag kommer garanterat hålla koll på vad som händer i världens bästa stat via dig :)

Hälsningar
Lisa

Svar: Hej! Vad kul att du gillar bloggen! Jag ska bo i nordvästra delen av OKC och gå på "Putnam City North High School" :D
Lovisa

2013-08-13 @ 22:16:24
URL: http://lisasusa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback