Random

Här kommer lite olika bilder från de senaste dagarna!

 Värdpappa och värdsyster<3
 
 Det här åt vi till kvällsmat i måndags, supergott! Är typ köttfärs, bönor och majs först, sen potatismos och till sist ett lager av ost! (Okej låter skumt men lovar att var super)
 
 Golvet i skolan haha, väldigt awkward att ta den bilden.
 
 Min feta mattebok (är värre än det ser ut)
 
 Kommer alltid först till denna lektionen eftersom två av mina klassrum ligger precis brevid varandra, så det är därför det inte är något folk. Men är är iaf. ett av mina klassrum! De flesta är dock sådana där man sitter själv vid varje bänk.
 
 Mitt skåp! Har blivit expert på att öppna det.
 
 Provade min första Peanutbutter and Jelly sandwich igår! Inte så hemskt som jag verkar tycka på bilden.
 
 Igår var jag på en girl scout-cermoni där min värdsyster höll tal.
 
 Några av hennes girl scout-märken.
 
 Vi bakade kakor igår med! Dessa är penutbuttercookies med smält choklad, men vi gjorde också chocolate chip cookies mmm...
 
 Det här schemat om vad som händer i veckan är ganska nära huvudingången på skolan. I bakrunden ser ni också en nästan halva cafeterian (den är stoooor).
 
 Idag hade vi brandövning så alla fick gå till football-planen.
 
 Och sist men inte minst: jag har äntligen fått tag på en braing miniräknare igen! Gud vad jag saknat min därhemma. Och guess what, den här är typ exakt likadan!<3
 
Nu ska jag duscha och göra lite läxoor innan vi drar iväg för mitt första besök på IHOP! Sen skulle vi kanske på nåt möte med andra utbytisar men vi får se, tror det kanske blev inställt....
 
Kram Sverige<3
 
//Lollo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

OK miniräknaren skulle ha varit med på packlistan alltså! Men då kan ju Gustaf ärva din här hemma...?

2013-08-29 @ 08:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback