Shopping

Hej hej!

Idag spenderade jag förmiddagen med att sova, blogga och sätta upp bilder på mitt rum. Mina värdföräldrar var nämligen borta lite på morgonen så passade på att göra lite sådana där "osociala" grejer när jag hade chansen. Efter lite lunch (sandwich) åkte sen hela familjen till ett av de närmsta köpcentrumen för att shoppa lite. Jag och Katie gick runt en stund själva och hittade faktiskt lite grejer, men det är väldigt svårt med kläder pga. dress coden. Usch, gillar verkligen inte den.

 
Innan vi åkte hem stannade vi även till vid ett frozen yogurt ställe och gud vad gott det är, kommer bli så tjock här... ar dock inte druckit nåt annat än vatten sen jag kom till Oklahoma så borde väl vara lite nyttigt ändå? Har läst på massa bloggar att man inte ska kunna dricka vattnet i USA och kan säga att det inte gäller här, de har jättegott vatten!

 
Hmm, vad mer har vi gjort idag? Vi har varit på Target och i mataffären (stooort), sett på film, ätit, pratat och ja. Vi har även fixat med min nya telefon så den funkar! Okej John gjorde det haha (Thank you!). I alla fall så är det en sån där billig pre-paid som inte alls är bra men har ju min Iphone med så tror jag klarar mig....

 
Nu ska jag försöka sova lite för imorgon är det min första dag på High School! Ahh, dör typ av nervositet... Och just det; ni suger på att kommentera! Har typ över 100 besökare varje dag och ändå är det bara mamma och pappa som orkar skriva nåt? Kom igen! :O
 
//Lollo
 
 


Kommentarer
Anna Karlsson

LYCKA TILL PÅ DIN FÖRSTA DAG I HIGH SCHOOL <3

2013-08-19 @ 09:33:05
URL: http://clintonajs.blogg.se/
Mamma

Hoppas allt går bra idag med skolstarten, du får skicka över ditt nya telefonnummer sen.

2013-08-19 @ 14:45:37
My

Lovisa!!
För det första så saknar jag dig fruktansvärt mycket och för det andra så är jag glad över att du verkar ha det så bra! <3 Ät lite frozen yogurt för mig är du snäll! MÅNGA KRAMAR FRÅN SVERIGE!!

2013-08-19 @ 20:08:13
Malin

Vilka bra inlägg du gör! Jättekul att läsa om din resa verkligen:)

2013-08-19 @ 22:14:47
Anonym


Hej, jag undrar hur lång tid det tog för dig efter du hade skickat in intresseanmälan tills du fick tid för intervjun? :)

2013-08-19 @ 22:19:19
Elin ♥

Åh vad bra att allt är så fint! Med värdfaniljen och allt! Saknar dig redan och kommer göra det ännu mer nu när träningen drar igång! Kör hårt på xc idag med på high school!
Puss & kram skumbanan!

2013-08-19 @ 22:25:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback