Texas!

Hej!
 
Ville bara säga att jag är framme i Texas nu! Eller rättare sagt, vi kom fram runt fyra-tiden imorse... Nu är klockan i alla fall tio på morgonen och vi ska väl börja aktivera oss - med vad vet jag inte. Men vill bara säga hej och låta er veta att jag lever!:) 
 
Här kommer lite random opublicerade bilder!
 
Har äntligen skaffat ett bibliotekskort! Gud vad jag saknat mina böcker<3
 
 Var på IHOP för några dagar sen, och de hande Swedish Crepes! De hade även massa konstiga saker, typ friterad kyckling med våfflor...
 
 Jag åt det här dock, vilket btw var sjukt gott!!!
 

//Lollo


Kommentarer
Axel Ericsson

Haha, lustigt! Vi ska läsa lite i skolan och fick välja fritt bland böckerna så jag valde "the catcher in the rye".

Men har bara hunnit typ 20 sidor, vi läser bara 1h/week.

2013-09-04 @ 03:16:20
URL: http://axelericsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback