And the rest is history...

Hej hej!
 
Just nu sitter jag på min historialektion och har dötråkigt så tänkte jag skulle blogga! Istället för 50 minuter har vi nämligen 1,5h idag på grund av finals och då mitt prov (som nog gick sådär va..) bara tog 30 minuter har jag inget att göra. 
 
Förutom histora har jag även haft prov i psykologi (vilket ju som sagt var sjukt lätt; en fråga och svaret stod på tavlan) och Character Ed. Det senare var väl lite längre men ändå ganska lätt då ämnet är rätt chill. Lite trist dock att jag inte kommer ha den mer. Förutom XC/soccer är det min ända terminslånga kurs så nästa termin kommer jag få byta ut den - suger med tanke på att det är en av mina favoriter. Får hoppas att den nya är bra med!
 
Efter denna lektionen ska jag äta lunch och ha en till lektion (utan prov dock) och sen är jag klar för dagen. I morgon har jag sedan 3 mer "görainget"-lektioner och sen är det jullov - tagga!
 
Tog en bild med underbara Ms. Wylie - en av de bästa lärarna jag någonsin haft! Kommer sakna henne och CE.
 
Efter provet in CE så fick alla varsitt papper där man fick skriva snälla saker! Är det hemskt att jag inte förstår/kan läsa allt?
 
Jag och Maria right now. Hon pluggar dock till en av sina finals så kan inte riktgt prata med henne...
 
Vet att många där hemma redan slutat skolan så glatt jullov/god jul eller nåt sånt. Hoppas ni har det bra!
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback