Black Friday

Klockan 12 på natten mellan torsdag och fredag drog min värdfamilj (minus John), jag och Anna till ett köpcentrum här för att shoppa.på Black Friday. Vet inte om ni redan vet vad det är men dagen efter Thanksgiving har de i alla fall en stor rea där folk går som galna och försöker heta bra priser och framför allt julklappar. Det brukade inte börja förrän på morgonen men det flyttas hela tiden bak lite så nu börjar det redan klockan 8 på thanksgiving, men eftersaom vi inte ville åka på Thanksgiving väntade vi tills det var efter 12. 
 
I alla fall så var det jättekul. I början var det galet mycket folk vilket gjorde att jag fick lite panikmen fram mot slutet (vi var där länge okej) var det ganska tomt så hittade en hel del grejer. IHOP och Starbucks höll oss vakna men när jag kom hem igen runt 7-8 på morgonen efter att ha varit uppe i 24 timmar var jag otroligt - fast så värt! defintivt ännu en rolig amerikansk upplevelse och är så glad att jag fick åka!
 
french toast from IHOP
 
 BLACK FRIDAY BABY
 
 Gillar inte kaffe men en Creme Double Chocolaty Chip Frappocino fumkar ju det med
 
lite inköp
 
 Undarade varför min VS påse var så tung och upptäckte när jag kom hem att jag fått en extra väska och lite parfym på grund av black friday - lycka!
 

//Lollo
 
 
 


Kommentarer
Nyfiken

Du skriver mycket om de andra utbytesstudenterna. Var kommer dom ifrån i sina respektive länder?

Svar: ingen aning haha
Lovisa

2013-12-01 @ 07:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback