Lite allt möjligt

  • Igår åkte jag, Kate och John till ett köpcenter eftersom vi var lediga i skolan. Köpte ingenting utom frozen yogurt men var ändå skönt att komma ut lite. Såg även en tomte man kunde ta kort med där - kändes väldigt amerikanskt!
  • Igårkväll var det även Victoria's secret fashion show! Var himla kul att faktiskt se den samma tid som den faktiskt ska sändas (jag jag tog över TVn här för att se haha) och gud så snygga de är.
  • Var i skolan idag igen efter 5 dagars lediget. Var tro det eller ej väldigt skönt att komma tillbaka och se nya människor igen och bli lite produktiv.
  • Idag gick jag hem från skolan! Både John och Kate var tvugna att stanna kvar efteråt på grund av skolaktiviteter och istället för att ringa min värdappa tog jag det modiga beslutet att gå hem i "kylan". Himla härligt måste jag säga, saknar faktiskt den dagliga motionen och tiden ute man inte får när man åker bil varje dag...
  • Har gjort pepparkaksdeg idag! Fick äntligen tag på kardemumma så nu så - imorgon ska det bakas!
  • Avslutar inlägget med lite bilder från En.Science idag! Jag, Rachel och Chelsea hade lite tråkigt haha...
 
 
 
 
 
 
 
 
//Lollo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback