Lite allt möjligt två

Hej hej! 
 
Kom på att jag har en hel del andra grejer jag glömt berätta plus att det har hänt lite mer sen sist så vi kör väl på en två på förra inlägget haha.
 
  • Förra veckan hade vi en jordbävning här! Var inte så farligt men kände ändå att huset skakade vilket (även om det låter hemskt) var väldigt coolt! Har ju aldrig upplevt det förut liksom.
  • Gjorde en snöängel när vi hade snö haha!
     
 
  • Igår hade vi en pepassembly för alla vintersporter vilket var väldigt kul!
Cheer
 
Lite wrestling lol. Var två killar från wrestlingen som utmande ett par andra killar som inte hade en aning om att det skulle hända haha.
 
"The Cardigans" sjöng lite haha, hur kul som helst.
 
Blev även lite twerking och brottning.
 
  • Bakade pepparkakor igårt!! Blev lite tjockare än hemma men smakade likadant.
 
  • Igår var jag på skolans musikal "White Christmas"! Var sjukt bra - kändes som en riktigt musikal - och är jätteimponerad av hur duktiga alla var.
Kate, Oceane och jag
 
 
  • Fick paket från Sverige igår igen! Tre stycken faktiskt med godis, paket, luciagrejer, tidning, gosedjur osv. Världens bästa familj!
 
  • I morse firade vi lite Lucia här trots att de inte har det. Åt lussebullar och pepparkakor till frukost och klädde ut mig till Lucia för att visa hur det funkar.
 
  • Sov typ inget i natt och hade tre prov idag så när jag kom till fjärde timmen och Rachel bjöd på Cola och Brownies blev jag överlycklig. Christmas party whoop whoop!
 
  • Ikväll åker jag till Texas med värdfamiljen, Vi ska till San Antonio för att hälsa på min värdfarfar och se verkligen fram emot det!
Det var nog allt trot jag... Vi hörs igen när jag kommer hem helt enkelt! Kram.
 
//Lollo


Kommentarer
Anonym

ÄR DU MEDVETEN OM ATT DU ÄR I SAN ANTONIO SAMTIDIGT SOM MIRANDASINGS?! ASSÅ SHIT :o
Btw, gillar din blogg :)

2013-12-14 @ 09:18:24
anonym

Hej! Jag undrar om det är viktigt att vara social för att åka iväg? jag är nämligen inte det direkt, men skulle gärna vilja åka!! Jättebra blogg:)

2013-12-14 @ 14:12:31
anonym

Hej! Jag undrar om det är viktigt att vara social för att åka iväg? jag är nämligen inte det direkt, men skulle gärna vilja åka!! Jättebra blogg:)

2013-12-14 @ 15:18:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback