My Weekend

Hej på er!
 
För mig har den här helgen mest bestått av julklappsinhandling. Är grymt svårt att komma på vad man ska ge till värdfamiljen men tror ändå att jag har lyckats ganska bra - trots överbefolkade köpcentrum och isstorm. Vädret har inte direkt varit det bästa om man säger så, och vi gick ganska snabbt från 20 grader och sol i torsdags till minusgrader. Ett känns talesätt om Oklahoma är att gillar du inte vädret är det bara att vänta lite så kommer det ändras och det är verkligen sant haha.
 
Igår var jag även på bio och såg The Book Thief! Min värdfamilj ville se Thor 2 men eftersom det inte riktigt är min typ av film drog jag nytta av den enorma biografen i köpcentret och såg en film ensam istället (har alltid velat göra det!). Som vanligt så kunde den ju inte slå boken men jättefin film som jag absolut rekommenderar - även om jag inte kunde sluta gråta efteråt..
 
Idag jobbade båda mina värdföräldrar så morgonen var ganska lugn. Städade lite, messade med vänner/familj, såg på Peter Pan på TV (min crush på Peter väcktes till liv igen) och Kate och jag hann även med en välbehövlig sväng till gymmet för att springa lite. På eftermiddagen drog vi sedan till min värdfarmor för att umgås med lite släktingar som kommit hit över dagen från Missouri och fira minijul. Stannade där till typ 10 och nu sitter jag hemma i soffan och kollar på Sound of Music. Har ju aldrig sett orginalet så är väl dags!
 
Här kommer massa bilder!
 
I fredags såg jag och min vmamma på Charlie Brown/snobbens julavsnitt.
 
Vet inte om man kan se men bilen var helt täckt av is, har aldrig sett något liknande.
 
Gräset haha
 
Otroligt mycket is asså
 
The mall - much folk?
 
Fjärde Advent!
 
Ville bara visa mina föräldrar vår fruktskål...
 
Innan bion<3
 
Efter bio åt vi mat på en resturang och såg detta på toan haha.
 
Idag med Aunt Debbie's hund Adam. Sååå söt.
 
Precis innan vi åkte hem idag. Vill bara visa att John (vbror) här har på sig två scarfs som jag fick idag av Aunt Kathy lol. Kan fortfarande inte bestämma mig vilken av dem jag gillar bäst - den lila eller den med fickor?
 
//Lollo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback