Our Christmas Tree(s)

Denna veckka har vi även (vilket jag glömde nämna i förrförra inlägget lol) pyntat julgranen! Nu vet ju inte jag hur andra svenskar brukar göra men för mig är det väldigt tidigt att göra redan nu, men klagar inte för blev väldigt fint haha! Deras granar ser ju lite annorulda ut (liksom större med andra typ av lysen) och måste nog säga att jag gillar den lite bättre än våra till och med. Till skillnad från våran hemma har de även mer krimskrams i den. Nu kan det ju i och för sig vara från familj till familj, men medans jag brukar ha lite mer kulor och sånt har de allt från disneyfigurer till symboler för att minnas sin första jul tillsammans. Jättegulligt är det!
 
 
Har även en egen liten gran i mitt rum! Var egentligen min värdbrors från böran men han använder det aldrig så vi satte upp det i mitt rum och köpte massa lila kulor till det eftersom det är min favoritfärg. Är mycket nöjd med den!
 
 
//Lollo


Kommentarer
Mamma

Tänk, lila...

2013-12-06 @ 13:28:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback