Snowday

Hej hej!
 
Idag hade jag som sagt snowday vilket betyder att skolan var inställd på grund av vädret. Lite löjligt då vi har mycket mer snö hemma i Sverige än här men som sagt; utan vinterdäck och sandbilar skulle jag inte heller vilja sätta ett barn på en skolbuss i det här vädret.
 
Blev i alla fall himla glad (har längtat efter detta ett par veckor nu) och passade verkligen på att sova ut i morse. Resten av dagen spenderade jag sedan inomhus med att mysa, leka med Stewart, videochatta med bästa Miranda, umgås med familjen och se på TV. Drog dock ut på en liten promenad runt kvarteret framår kvällen - kände mig så himla instängd så var skönt med lite kyla och julstämning - är massa hur som har pynat med massa ljus ute och fullkomligt älskar det!
 
Vi tyckte jag borde ha lite bilder på min värdbror på bloggen så här är en väldigt icke-arrangerad bild på John haha.
 
Min värdmamma bakade Snickerdoodles vilket visade sig vara en av mina nya favoritkakor.
 
Såg City of Boines igen! Lite ironiskt att datorn hackade precis vid denna secenen lol
 
Jag och Katie i hennes rum haha. Vi satt och prata när hon försökte smyga in och ta en bild, men självklart måste vi ju spexa till det när det är fotografering som gäller.
 






Massa fina hus i närheten<3
 
Världens bästa vovve!
 
//Lollo


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback