Acceptance

Hej allihopa!:)
 
Så i tisdags var en minst sagt intressant dag. Började med att jag fick ett mejl från Explorius om att jag har blivit accepterad av CETUSA! Mejlade dem förra veckan och frågade eftersom jag inte alls visste hur det låg till, men är alltså fullt accepterad av både min svenska och amerikanska organisation, vilket innebär att jag helt säkert kommer få åka till USA!!!! Så himla glad!! Det innebär också att jag när som helst nu kan få min värdfamilj; spännande!:D
 
Detta bekräftades också senare när hela tre stycken andra exploriusare fick sina värdfamiljer!! De bara rullade in en efter en, helt sjukt egentligen haha... Är jätteglad för deras skull, men som sagt, man blir ju lite avundsjuk. Tänk om jag måste vänta på min till typ september?? Kollar konstant mobilen för att inte missa något samtal från Explorius nu;)
 
 
//Lollo


Kommentarer
Amanda

Hej!
jag har bestämt att pka till USA istället för England och har därför en ny bloggadress, så kan du kanske ändra i dina länkar till rätt adress och rätt värdland?:)

ha det!

2013-02-18 @ 18:42:11
URL: http://aboutamanda.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback